imorgon är det dags ;)

cha!
jo, att imorgon ska jag till Assisi, som ligger i Italien. jag kommer ha det så kul där nere och  nu är det bara några timmar kvar! :D jag kommer att få vara med min fina kompisar som också dit. det är: Erika, Matilda, sofia, lilly, Sara och Elin!! jag kommer njuta av av varenda sekund jag kommer vara där  och bara få vara och ta det lugnt och såklart SKRATTA!!!! hahaha
men med det sagt så kommer det inte bli någon "riktig" bloggning under veckan. men några tidinställda inlägga ska jag fixa ;)
detta är min nya fondation, men kan försöak göra en video om den snart. men det blir efter
Assisi, då har jag ju andvänt den under en vecka!
ses, när jag kommer hem på söndag!

Kommentarer
Postat av: Thepchomphu

Jag saknar diiiiiiiiig :'( <3

2011-05-10 @ 11:28:49
URL: http://thepchomphu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0