vill bara döööööö -.-

hej...
igentligen är jag inte så sugen på att blogg, men jag vil bara skriva av mig ibland. Mitt liv suger just nu!!!, när jag har ett problem så ser man allt det dåliga bara. Först så har jag fått en jävla förskylning, jag har haft det precis och så får man skiten igan -.-. vad vill han mig!!!!!!!!, det är nån där upp som tänker "åå, där är linnea nylander och henne ska vi ge en liten fin present(förkylning)" tack så jävla mycket!!!!!!!!!. jag ställer mig vid mitt fönster och tittar ut, vet ni vad jag ser?, SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! ETT KALLT JÄVLA SVERIGE!!!!!!!!!!! den är fan mars nu!!!!!
det blev bättre med att jag hoppa in i duchen, och hade en en stund för mig själv. det är sån tid, man behöver ibland.
ses här på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0