packat klart ;)

hej
jag har packat klart till london nu!. ÄNTLIGEN! det blev en blå rull väska som jag packade jag i, visste inte riktigt förut. hinner packa ner det sista imorgon. längtar tills imorgon suuuuuper mycket!
det kommer inte bli enkelt att plugga imorgon, kommer bara london i huvet.
ska fortsatta gör mina graffiti naglar.
från isa-dora, finns på H&M
mysig halsduk, från ginatricot
lila under och svart graffiti över. det bli så unikt och kul!
jag kommer inte kunna blogga under den tiden jag är i london och falun nästa vecka. men jag har fixat lite tidinställda inlägg under de kommande dagarna, med lite tips och rekomendationer.

SÅ FORTSÄTT LÄSA MIN BLOGG! <3

ha en underbar helg, som jag kommer få! ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0