roliga frågor, om man har tråkigt!

hej
är faktiskt lite trött efter Falun och London, men jag fortsätta att vila upp mig imorgon och måndåg           (hemstudeie dag!:d)
1. vad heter du? linnea nylander
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? det finns inget bättre namn för mig, än mitt eget :P
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? har ingen anning :S, kanske Sara. 
4. vilket stjärntecken är du? Lejon..Grr
5. vilken årgång är du? 96a
6. vart bor du? Sthlm i mitt hjärta
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? neej!
9. vart skulle du vilja bo? i en stor fin vila i ett soligt land! <3
10. vilken skolklass? åttan
11. vad vill du bli när du blir äldre? förskolelärare tror jag ;)

UTSEENDE

1. hur lång är du? ca. 170...
2. hur mycket väger du? 58 kg
3. hårfärg och frisyr? brun/blont hår ganska länt.
4. ögonfärg? bruna <3
5. mest nöjd med? mitt hår, min kropp
6. minst nöjd med? fötterna!!!!
7. skostorlek? 39..
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen, 2 på varje sida!

FAVORITER

1. filmer? komendier i masor
2. låtar? hiphop and RnB
3. årstider? vår och sommaren!
4. mat/dryck? curry kyckling, love it<3
5. djur? hund och katt ungar(sööta)
6. färg? lila!
7. parfym advantage woman (Björn borg)
8. tv-program? Blandat
9. ämne i skolan? HKK och sljöd
10. sysselsättning? vara me kompisar!!! <33 pluugg! 
1. vad använder du just nu för jacka? Mc kinley vinter jacka som är vit. det är min favvo
2. vad använder du just nu för skor? vinterskor elr mina nya ljus lila Converse <3
3. favoritfärg på kläder? ljusrosa och lila
4. favoritmaterial på kläder? vene :SS
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? snygga toppar till ett par enkla byxor. snygga kläningar i masor
6. favoritaffärer? ginatricot
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika, det beror om jag vill ha nåt eller om jag har pengar.
8. favoritmärke? channel, Adidads och Convers
DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? emellan typ
2. vilken färg på tapeterna? vitt och lavendel färg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt, svart och trä
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen ofc
5. vad vill du ändra där inne? måste skaffa en lång spegel nu! ;D
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja!
b) video/dvd? ja!
c) dator? ja
d) stereo? det är för kort sladd til den, lyssnat inte på den.
e) telefon? min mobil
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? våra grannars hus 
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, ser på TV eller är inne på datan typ
9. vem förutom du brukar sova i din säng? det är bara jaaag
10. favoritpryl i rummet? data och sängen typ
1. vad heter din morfar? Björn
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nycklar godispapper och headseat
b) skolväska just nu? - papper!!!!!!!!!!
c) handväska eller liknande just nu? lite smink och plånbok
3. vad är du beroende av? mina vänner, dom är mit allt
4. vilket land kommer du i från? Sverige, jag är en riktig svenne vet du
5. vilken sorts lypsyl använder du? lypsyl (pink)
6. vad tror du på? lite på gud och jesus
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? en masaa kläder i London
9. har du nåt husdjur? nepp, orkar inte me sånt
10. vad bor du i? radhus
då var det klart!
vissar allt jag köpte i london imorgon. glöm inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0