FALUN!

Hej nu är jag i falun. Åkte halv åtta imorse :O så kom jag hem 23.00 igår har inte fått mycket sömn... Glömde säga det är Erika som skriver(www.erikaarickardssonn.bogg.se), jag gästbloggar i linneas blogg för nu är hon i falun en vecka. Lyckosten! skulle aldrig orka åka till falun direkt efter en london resa. Jag kommer gästblogga i en vecka nu. Hon har tillgång till dator men kan inte blogga... Men det är ändå roligt. Det var jätte roligt i london med linnea och lollo! Linnea var en liten shoppaholic ^^ Vi fota väldigt mycket. Det här är ett minne för livet! lägger upp bilder sen på mig, linnea och kanske lollo ;) Ha det gött!
 

London på kvällen/natten. Så fint! vi fick se london uppifrån på kvällen från plannet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0