misslyckad dag!

hej

när jag vaknar så hör jag att det blåser. det var snöstorm utanför mitt fönster!!!!. bussarna är inställda, det första jag tänker på är: hur fan ska jag ta mig till skolan?. mamma och pappa kommer inte till jobbet för att vi kommer inte ut med bilen. alla bussar i stocholms län är inställda pågrund av halka!!!!. jag kommer inte till skolan, så jag har fått vara hemma idag.

sedan skulle jag göra våfflor till lunch, men då blir det också helt misslyckat!

nu är trafiken igång igen, men jag tänke rinte åka till skolan nu. det är ju bara en timme kvar på skoldagen.

jag vill ha sommar och vår, men då får man meeeer snö ist!!!!!!!

hejdå



Kommentarer
Postat av: Erika

Håller med, tråkig dag!!!!!

2011-02-12 @ 11:19:29
URL: http://erikaarickardssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0