tre resor på tre månader = me like

hej bloggen och alla bloggläsare!
förstår ni hu kul den gär termine har vart och var mycket upplevelser jag får var med om!.
i mars var jag i LONDON! första gången jag varf i en huvudstad i något annat land. jag köpte min första par converse:D jag var där med min kör, det vi fick sjunga i svenska kyrkan där. vi hade tur med vädret, första dagarna jag kunde gå i min vårjacka!
i april var jag i BARCELONA! (elr jag är ju det nu, hihi ^^) där var jag min mammas kompisar. violetta och hennes familj.
i maj ska jag till ASSISI! jag ska dir med konfan. jag längtar så det inte finns ord så mycket jag längatr det!!! det ska bli så kul och jag ska äta massa god mat och bara få vara med mina kompisra och ha det BÄST!!!!!!
fattar bi vilket grym bra början på 2011 jag har haft och kommer att ha!!!!!!!!!!!
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0