sundays not always sunny!

hej i det tråkiga vädret!
i fredags var det första april, ,men det såg inte så ut när min titta ut genom fönstret!. det är super tråkigt väder ute, det är gråt!, dimmir regnet ligger kvar i liften och så är sådär ruggigt! nu är ju april, påsken månad då vill man ha vår.
jag skulle ha köpt en skinjacka när,, när jag var hon mormor och morfar. men så blev det ju inte! jag ville ha en skinjacka med muddar(tyg längst ner på ärmarna, vid midjan och som krage. jag vill ha en med lite detaljer, typ som en ficka elr en dragkedja. men vi hittade inte en. vi hittade en som det var fin skin och var super snygg, men den kostade 1500 kroner. vilket jag tycker är föör dyrt. men vi visste ju inte så många skinjackor i stan, men om ni vet några bra affärer i stan. KOMENTERA!!!!!!!
hoppas vi får vårig påsk iallafall, ser ganksa hopplöst ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0