vad önskar du dig i julklapp?????

cha!

det är är snart jul och det ska bli så kul!. imirgon är det 1:a advent och och sedan kommer bara veckorna bara rulla på och snart är det julafton.

men vad skaman önska sig förnått, jag känner att jag har allt jag vill ha. jag har en data, kamera och tv och har nästan presis fått en nu mobil. men nu vet jag och är några bilder på det jag önska mig på julafton



men jag vet om jag vill ha lila, men vi får se^^


jag älskar verkligen märket adidasoch väskor!, men vi får se om det bli denna väska eller någon annan^^


jag vill ta navel piercing, men jag vet in om jag vågar och om jag får. men deet får vi också se hur det blir!



nu har ni sett vad vill ha i julklapp, men vad vill ni ha då?

//Linea <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0