alby

hej hej

idag så var vi på fri luftdag, med sklan i Alby. det vsr verkligen super kul!. vi paddlade kanot, det var fakriskt mycket svårare än förra gånge, kan bero på att vi hade vattenkrig i båten och vi komm sist i land...eller rättare sagt vi SIMMADE i land, med kanoten. det var svårt o jobbigt, så vi beslöt oss att hoppa i från kanoten och sedan simma i land. det var inte så kallt i vattnet, om man inte är en badkruka vill säga. som tur vad hade jag med mig ombytes käder, så jag slippte ha på mig mmin blötta kläder, det hade varit kallt. det var verkligen jätte myssigt!!!

nu känns det verkligen som sommer, an kan bada och sola. det örver 20 grader varmt varje dag. det ska ialla fall vara det denna vecka, så man får njuta. jag har badat två gånger, först gången var med Erika i drevan och andra idag. jag har blivit sol bränd, men solbränna leder till att man blir brun och det är ju bra!!!.

vi får hoppas att vädret håller i sig hela sommarn och att det blir super fin sommar 2010!

//linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0