teater med tjejgruppen

hej!

nu har jag precis kommit hem från kyrkan, vi(tjejgruppen)har varit med på en gudstjänst och spelat en teter. det var jätte kul!. jag var ängeln.:). jag fick ha en fin vit klänning och vingar och en glittrig gloria. den rollen passade mig super!!!. vi åt smariga våfflor efteråt, som var mums!!:9. det är ju våffel dgane på torsdag. då fårni prppa i er våfflor!. jag älskar våfflor,  man äter ju inte det så ofta!.

utanför mitt fönster snöar det, och inte särskilt små heller utan super stora. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jag som vill att snön ska smälta bort. det är slaskigt, blött och inte roligt, så kommer det mer snö. det är inte klokt. det snöar i slutet på Mars!, fatta. det är ju snart påsk!!!

vi får hoppas att den försvinner tills då

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0