bio:Alice i underlandet<3

hej!

ni vet kanske att jag skulle gå på greas på göta lejon. mormor, wilma och jag skulle vila hos lite så vi skulle orka med det. då ringer telfonen. mormor svarar och det är götalejon och säger att greas föreställning är inställd, på grund av sjukdom. ååååååå, jag som hade längtat så, gud vad tråkigt, vad ska vi göra nu?.  vi fick ju tillbaka pengarna, men ändå!, det var ju faktiskt väldigt tråkigt.  vi tänkte att vi kunde gå på bia istället. vi bestämde för att gå på alice i underlan.  vi reserverade tre platser på svenskt-tal och utan 3D.

om Alice i underlandet: den var väldigt bra och mycket spännande och kul. den är lite animerad och riktig. den handlar om alice(anne hathway), som råkar ramla ner i ett kanin håll och komer tilll underlandet. där träffar hon än massa kunstiga saker. som en en hatt makare(johnny depp), kanin, den röda drottningen, vita drottningen och en masssa andra djur och männinskor. johnny depp var väldigt bra. det var en bar handling  och det rä en ny version av den "gamla" versionen. dom har lagt till lite grejer. den är lite galen, kul, spännande och mycket glad film. JAG REKMENDERAR DEN STARKT!!!!!!!!!!!!!!!


hattmakaren(johnny depp)



alice(anne hathway)





röda drottningen










ses, glöm inte ni måste bara se sen!!!!!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0