8 dagar!

hej hej!

nu är det bara 8 dagar kvar till sommar lovet börjar, det kommer att bli såååå himla skönt. jasghoppas det blir en varm och solig sommmar och inte grå och tråkig:(. jagska kämpa denna vecka ut och nästa vecka blir det bara chil. nästa vecka ska vi (skolan) åka till:
Ett litet shema för nästa vecka, hihi
måndag:kumla badet, leka skratta och ha bar myssigt, hoppas det blir fint väder!
tisdag: tomtits, jätte länge sen jag var där, ska bli kul
onsdag: skansen, jag åker dit varje sommar men det är lika kul varje gång, hoppas det blir fint väder!^.^
torsdag: städa typ
fredag: AVSLUTNING!!!

på fredag ska jag och hela elevrådet till Grönan!

sedan ska jag och tjejgruppen på läger på fjärdläng en ör i skärdgården!. synd att inte alla kunde åke med och synd att vi inte kan vara med på kör avslutning heller. men lägret ska bli super kul!!!!!!!

ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0