wow!

hejsan!!

wow, vlket väder vi har sverige just nu!. det är typ 30 grader varje dag1. jag har varit hoss mormor och där badade vi mycket, och när vi var ute med våran båt så badde vi också mycket. det är sååå härligt!.

idag har jag och syrran varit och badat på brandbergbadet och sedan tog vi en sväng till haninge c, och där var det kok hett och framförallt inne på Bik Bok, där jag köpte ett par nya shorts och vitt linne(med band där bak) för bara 99 kr!!!!!!!. det är så biligt.

vet ni vart jag ska den 2 agusti?, jo min familj ska till.......TURKIET två veckor och sola bada där nere och där är det ännu varmare en var det är hemma i sverige. jag längta verkligen dit super mycket!<3

ni får ha en fortsat trevlig sommar!!!


Alanya!


snart kommar jag sväva över molnen till turkey!!!<<<3


jag älskar verkligen turkiet!

Kommentarer
Postat av: sara

du har rätt att ha din åsikt, jag dömer inte men jag har nån gång kollat deras kommentarer och väldigt väldigt få av dem är frågor, jag förstår ju att de inte svarar på ALLA men ialla fall de intressantaste frågorna borde dom ju svara på, det är ju kanske 10 frågor på varje inlägg, man väljer väl kanske 4 utav dem, det är inte så svårt. Söt blogg btw :3

2010-07-15 @ 11:28:13
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0