haha, 51 frågor om miig!

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Oj! jag skulle vilja att han var blond, hår med vax i ;). jag vill också att han ska vara snäll och vara som en bra vän fast kille!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Nej, bara mina vänner på kinden :P
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- vännerna i skolan <3
4. Hur lång är du?
- 172, vill inte växa mer
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- vet ej...
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- ring mig igen
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- det är roligast att prata i telefon, men det är ju så dyrt att ringa, det är billligare att smsa om man tänker ekonomiskt
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-Gifta!
9. När såg du senast din mamma?
-idag!
10. Icke godkänt i något ämne?

neeeeeej
11. Mvg i något?

nej, men vill
12. När vaknade du idag?
halv 7
13. Vilken är din favoritplats?
- vet ej
14. Vilken plats föredrar du minst?
- vet ej, gillar alla platser lika mkt, haha
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- jag har en familj och vi bor i en vila eller lägenhet, och jag har ett bra jobb som jag älskar.
16. Hur stor är din säng?
-vanlig sän, antar jag
17. Vad sover du i?
-natt linne
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 1, gillar inte att sova på flera
19. Var har du bott/bor?
-haninge
20. Tycker du om kinamat?
-lite, friterat är gott
21. Tycker du om kaffe?
- neeej, fast bara lite cafe latte med mycket socker i, haha
22. Vad dricker du helst till frukost?
- chocklad
23. Kan du spela poker?
- nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Yes.
25. Vill du ha barn?
- Ja
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska och spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
-Nej och det är jag glad över!!!
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- båda, gillar att bad! :)
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder och saker till mig, haha
30. Är du cool?
- jaaaaaa
31. Kan du rulla med tungan?
- lite, tror jag, haha
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Erika c, i skolan, vi har typ samma humör liksom
33. Vad har du för ringsingnal?
- sweetest girl
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ett plagg, haha
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

- nattdugsbord
36. Kan du byta olja på bilen?
- Nej
37. Vilken var den senaste boken du läste?
-i taket lyser stjärnorna, rekomenderar
38. Vem delade du senast säng med?
- vet inte...
39. Dansar du i bilen?
- Nej haha
40. När var du i kyrkan senast?
- med min lör, haha
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 4!!! vill ha fler
42. Har du någon piercing?
- neeej, men vill ha i naveln
43. Har du någon tatuering?
- Nej
44. Gillar du någon just nu?
- nej
45. Har du provat droger?
- nej!, varför änns vilja
46. Röka eller snusa?
-neej, varför änns testa
47. Har du pojkvän/flickvän?

- Nej singel.
48. Vad är ditt mobil nummer?
- ...
49. Vad ska du göra ikväll?
- Såååfta och se på TV
50. Har du några syskon?
- ja, en lilla syster
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Har abonemang så pengarna tar aldrig slut (a)







ojoj, vad lånt tid det tog att svara på dess frågor, men nu vet ni lite mer om mig, haha

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0