den längsta knverstionen på facebook!!! älskar er<333

  • Erika Carlsson Hahahahah vi måste skärpa oss till nästa termin. Vi ska äga istället! XD
    den 21 december kl. 21:45 · · 1 personLaddar ...
  • Emelie Hagman Hahah, lycka till. Vi kommer skratta under alla BH ändå xd ♥
    den 21 december kl. 21:46 · · 1 personLaddar ...
  • Emelie Hagman Oj.. BG, HAHAHAHA!
    den 21 december kl. 21:46 · · 1 personLaddar ...
  • Erika Carlsson Hahaha BH xD Jo alla PH:na skrattar vi bort xD
    den 21 december kl. 21:46 · · 1 personLaddar ...
  • Erika Carlsson BG Jo dem också!! xD
    den 21 december kl. 21:47 · · 1 personLaddar ...
  • Emelie Hagman HAHAH, men nej. Vi ska bli skolan PLUGGISAR, linnea också. Hänger du på? xD♥
    den 21 december kl. 21:48 · · 1 personLaddar ...
  • Erika Carlsson Vi tvingar henne! Hahahaha ne men vi ska äga skolan! xD ♥
    den 21 december kl. 21:49 · · 2 personerLaddar ...
  • Linnea Nylander HAHA XD lätt ;)
    för 27 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman Du är på va? ;)
    för 27 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Men kom igen lagg? xD
    för 27 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman du gillar ALLT linnea, det segar sig .. xd
    för 26 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Hon är med på att vi ska äga skolan xD
    för 26 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Och bli pluggisar..
    för 26 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman LINNEA, du ska få höra massa när terminen börjar igen !
    för 26 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Haha Linnea är den enda som inte kommenterar Emelie xD
    för 26 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Linnea Nylander just de!!!, vi ska äga alla och erika vi ska äga alla på matte till och med hyper cicci!!!!
    för 25 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Emelie Hagman HAHAHA JA ! *sad*
    för 25 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Ja vet den du vill prata med ignorerar och den som är här skiter du väl i HAHA xD
    för 25 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman NUU.. Efter 1 år. Men du ska veta lite nytt killsnack härva? :)
    för 25 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander ‎:* alltid ju!
    för 24 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman Haha ya, nej snackar med båda !
    för 24 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson I och för sig jag vill veta om de ä' okey xD
    för 22 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander va? fattar inte första komentaren erika????
    för 22 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Vilken? :D
    för 21 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman Jora, du får höra du också. Linnea kommer garva, HAHA, och du kommer nog mer i frågasätta det .. xd
    för 19 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander haha, nej nu fattar jag är bara lite efterbliven. emlie...såg att du hade fått en ny kille
    för 19 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Haha really? Får vi veta vid terminens början då? xD
    för 18 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Emelie Hagman jaa =D det är det jag skulle berätta för dig.
    för 18 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander hela berättelsen vill vi gärna höra!!!!
    för 18 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Emelie Hagman Haha inte så svårt att få en ny kille när man heter emelie .. HAHAH!
    för 18 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Erika Carlsson Nej du Emelie, du äger helt enkelt xD
    för 17 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander det vet vi ;)
    för 17 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Och ja Linnea har rätt. Hela berättelsen xD
    för 17 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander haha, värsta långa konversationen vi har haft1
    för 16 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman Haha, jag äger. Därför alla dras till mig, lalala. Japp, i will tell you. ( rätt stavat erica? =D )
    för 16 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Yep, men mitt namn är fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *damp på att alla stavar fel* haha skämta bara.. Nej men jag stavas med K xD
    för 15 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman HAHAHAHAHAHAHA juste .. xD
    för 12 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander haha xD
    för 12 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Hahahahaha inga problem.. Inte ens lärarna kan stava mitt namn rätt efter två och ett halvt år på skolan! xD
    för 11 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Linnea Nylander får rensa min inkorg på mailen sen, blev rätt mååååååånga komentarer
    för 11 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman HAHAHAAHAHHAAH men jag då .. riktigt blondin kommentarerna över står ditt namn och jag stavar fel .. xd
    för 10 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Hahahahaha jaa.. I och för sig var du ganska blond där.. Jag undrar om jag är smartare än du även fast båda ä' blonda.. Oavsett vad äger su *host* xD
    för 9 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson du*
    för 9 minuter sedan ·
  • Emelie Hagman HAHAHA jag äger alltid, det vet alla :D ..
    '' visst, jag kan känna i dina fickor '' HAHAHAH!
    för 8 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander emelie är lite mer blondare än dig!, du är lite smartare än emelie. men emelie kan vara smart när det gäller!
    för 7 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Erika Carlsson HAHAHAHAHAHAHA! Asså så skit roligt svar! Tänk om han trodde vi var seriösa? Jag tror inte det men ändå! Hahaha xD
    för 7 minuter sedan ·
  • Linnea Nylander haha älskar ju detta kommer ju spara konversationen
    för 5 minuter sedan ·
  • Erika Carlsson Lungt! Typ Facebooks längsta kommentarer om allt och lite till.. xD
    för 3 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Linnea Nylander men nu slutar vi skriva, har typ 40 mail i min inbox
    för 2 minuter sedan · · 1 personLaddar ...
  • Erika Carlsson Hahaha Okey då.. Men vi kan göra den längre någon annan gång (tror inte att någon kommer skriva mer men men) xD
    för ungefär en minut sedan · · 1 person













det var det och nu har jag många medelande på min mail box, haha so funny!
ha det bäst!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0