påsklov!

hej!

idga var det skärtorsdag, man vi hade inte lov och inte äns halv dag. jag är förkyld, men jag gick till skolan. idga skulle man också lämna in kursen(tråd 4). Man fick välja om man ville göra prov eller uppdrag. jag valde uppdrag och jag är KLAR!!!!. jag är så himla nöjd med mitt arbet:). 

nu är det påsklov och det ska också bli mycket skönt!!!. under påsken ska jag se på greas. den vart jui nställd föra gången, om ni följer denna blogg så har jag skrivit om det där!. kolla!.  men det fanns biljetter under påsklovet istället ovh vi bokade. jag ska också åka til boda borg med tjej gruppen, jag har inte varit där så det ska bli kul!!!. jag ska ockå slinga året, blonda slingor. dår får vi se hur det blir!!!.

ni få ha ett  underbart påsklov!!!!

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0