imorgon börjar skolan, efter att skönt påsklov

hej!

nu är den glada påsken slut och man ska upp imorgon och åka till skolan. det ska bli både kul och inte kul. det ska bli kul att träffa alla sina kompsisar pch så skulla jag viljat haft lite längre påsklov, men det kan ju jag inte bestäma^^.  men snart ska vi ju till falun med skolan, det ska bli super duper kul!!!!!!!!!!!!

idag så var vi först och såg till båten, och det såg bra ut. sedan stoppade jag ner alla papper och så i skolväskan(tills imorgon. jag behövde ett par ny leggings, så ajg åkte till haninge c och köpte det på gina. jag har nämligen bara jätte tunna legging och jätte kjocka leggings, så jag behövde ett par mittimellan. I haninge träffade jag Erika och Mary:). det var kul. vi gick och kollade lite i affärer, och hade det bra!. det var ett bra slut på påsklovet

ni får ha det bäst!

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0