har ett super bra påsklov!!!!

hej!

idag har jag först varit på kören och övat på en musikal vi ska gör om en vecka,  jag måste öva til den så att jag kan den bra. idag ska jag också slinga mitt hå, blonda slingor. det kommer nog att bli fint, det ju första gången jag gör slingor en hårfrisör!!!.

igår var jag, Erika och sofia på boda borg medn tjej geuppen. jag har aldirg varit där förut men det var skit kull där. vi klade tre hela banor, alla var röda=mellan svär, svart är svårast ocg gröna är lättast. vi klarade buskul, Farmen och Balans. det var mycket svårare än vad jag hade trott, men mycket roligare!!!!!!. vi åt Tacos till lunch och glass till efterrätt. jag vill åka dit igen!

ni få ha ett skönt slut på påsklovet, det är ju bara 3 dagar kvar!!!:(

ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0