regn och hagel!!

idag har det varit en helt vanlig dag. vi hade spanska kp ock så jobbade jag SO. Jag satt i bilioteket och tittade yt gemom fönstret och så ett stort mörkt moln komma till skolan. då tänkte jag det kommer att börja regna. tio minuter senare kommer en blixt och en åsk ljud hörs . molnet kommer närmre och närmre och det börjar blås kraftigt. Så exploderar det och börjar HAGLA!!!. domsom var ute kutade in, men dom vart ämdå blötta. På biblioteket hade dom ett fönster vid öppet och gardinen blåste upp til taket. Det haglade in, det var faktist lite läbbigt. Jag hade alldrig sätt så mycket hagel fall på så kort tid!!. men jag ville gå ut och känna hur det kändes. Men dt fick man inte för rekton stod där och sa att man inte fick gå ut utan at vi skulle gå upp till bg. aja, men jag hade ph- samtal och det gick bra. när jag slutaede gick jag ut och då såg det nästan ut som det hade snöat, det låg hagel på marken. då kastade vi på varandra. det var super kul :) <<3

hej då ses imorgon!


hagel!!





Se hela bilden







idag åt jag et degestive och yougurt! mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0