tjejgruppen och hällasgården

hej
idag var vi på hällasgård, där vi tog vatten prover. det var ganska kul. man skulle doppa ett papper i sjön och se vilken färg den fick. det var två sjöar och dom skulle man gemföra. båda vat gröna. det var ISAKALLT där. Katja  sate strumpor på händerna och en T-shirt på benen. det fet kul ut.:D <3. men som tur hade jag en skit varm jacka på mig. sen gick 5 km lång promenad. Jag och katja snackade hela vägen. <<3

På tjej gruppen gjorde vi snabb bullar. vi gjorde 6 satser tillsammans. det vart jätta mång bullar. det var inte riktigt som bullar, dom var runda och smakade lite som scones eller kub. dom var faktiskt väldigt goda:). jag åt typ fem stycken.

sedan var det dags dans. jag går på jordbro united. det är sååååå himla rolig dans. <<3.

ses imorgon hoppad jag!!!!!!!!!!!!!!!! <<<3
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: jajja

kan jag ta din msn ?

2009-10-03 @ 18:54:06
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag kan säga den i skolan imorgon!!

2009-10-12 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0