jag var med stephanie!! :D

hej!

idag var det fredag. det var så skönt. vi hade kunskaps joggen.  det var faktiskt kul. jag sprang på 19,34. det var en bra tid. jag fick jätte myckte håll, men jag känpade i mål. jag är nöjd med min insats i kunskaps joggen!!.
sedan följde stephanie med mig hem. vi spelade data och gjorde lit små expriment till kursen. det var spännande. det har varten bra dag i dag. nu ska jag snart se på idol. detb är nästan mitt favorit program!!. :)

ses imorgon!1 <<3


 jag och min fina vän stephanie!!!!!!!!!





 hihihiih!




 puss på er mina kära blogg läsare!! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jajja

fina bilder , fortsätt komentera mina inlägg också haha , alltid kul me kometarer från dej ;D

2009-10-09 @ 19:12:01
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK

2009-10-12 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0