jag och julia=solosångare!!

hejsan alla bloggläsare!!! <3

trallalaa!, idag har jag sjungit kör och lyssnat på skön musik. juste det, idag på kören i skolan så fick man prova om man ville sjunga solo på we are the world, fast det vart ju inte riktigt SOLO, Astrid delade upp hoss fyra och fryra. Julia vill e jätte gärna sjunga, men visste inte om hon vågade men med lite övertalningen av sigge så räckte hon upp handen till slut. julia ville att någon av oss skulle vara med. sigge ville inte och inte camilla och jag var ttveksam. jag tänkte efter ett tag och ag bestämmde mig för att sjunga med julia. jag vart skit nervös. jag rysster över hela kroppen, men det gick bra. ju mer man sjung desto roligare blev det!!!
synd att jag inte han skriva på jajjas fråge stund. men det kanske blir en fråge stund snart!!!!

puss!! ses

lalaaala!!




 we are thr world!!!!!!!!!!!!!




 
min solros har slagit ut, den är jätte fin!! jag planterade den i somras!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0