heja VGF!!!! kom ingen nu tjejer!!!!

hej!!!!

idag vaknade jag jätte tidigt, jag vaknade för wilma skule på gymmpa tävling. men jag behövde inte stressa.
jag ville gå på tävlingen. jag tog bussen till. dom har alltid för tränning innana tävlingen, jag ville bara se på tävlingen. Tävlingen var i torvalla sporthall. det var kul att se på alla som tävlade.
jag hejade på, jag sa heja VGF!!!!!!!!!!!!!. gissa om dom fick medalj eller inte. Jo, dom fick silver medalj!!!!
dom super bra både på fristående, matta och hopp. dom gjorde till och med fri volt. det var snyggt gjort.

Mamma och pappa skulle på party hoss en kommpis, så fick åka till mormor och morfar. i ska sova där.
det är alltis kul att vara hoss mormor.

jag skriver detta inlägg hoss mormor!!!!!

ses imorgon hoppas jag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0