fryser, ryser nu är vintern här, eller??

hej!

vet ni vad som hände i förgår? Jo, första snöna fallde ner på marken. ok, men det blev inget mycket snö på markan set smälte när det kom på marken. det var lite synd tyckte jag, för jag vart så sååå sugen på att åcka pulka. när det hände så kände det som vintern var här. i skolan började man sjunga jul sånger, det gjorde inte jag. imorgon skadet vara 2+ grader. jag tycker att det är väldigt kallt ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vad tycker ni, är vekligen vintern här??

Kommentarer
Postat av: linea

javill jätte gärna veta om ni tycker att vintern här

2009-10-17 @ 16:07:13
Postat av: Anonym

aa

2009-10-24 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0