en toppen dag!!!!!!

hejsan svejsan lingon tejsan!!

idag har det varit en toppen dag. jag har kämpar på bra i skona. det vart en väldigt lång dag i dag men det var det värt. först hade jag ph-samtal. det super bra. B-A tyckte att jag hade varit jätte duktig och jag kommer klara målen till höstlovet.:D. efter det redovisade jag steg 10 den muntliga delen i matte för pedrag. det var en väkdigt svår uppgift. men det gick bra.m Jag fick BLÅ. JAF ÄR SÅÅÅ HIMLA GALD FÖR DET!!!!!!!. jag fixade det. nuär jag klar med steg 10 och kan ta nya starka tag.

hej då!!!

Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Grattis DU är duktig!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 20:28:17
Postat av: Anonym

Grattis DU är duktig!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 20:30:15
Postat av: Anonym

2009-10-22 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0