vagel!! och min måndag

cha!

idag har det varit måndag och jag var lite trött, men jag behövde åka till skolan. men jag blev piggare på bussen til skolan. jag jobbade med matte och så jobbade jag med svenska. det gick bra. när jag komm til skolan hade jag ont i mitt ena ögonlock. det gjorde ont närjag blinkade. det var tydligen en vagel. Jag har haft det förut och det kan göra ont. men det går över ganska snabbt. det tar vell typ en en vecka eller så. jag vet inte varför man får det. men det är kul:(. sigge fick ju en vagel och hon fick opera bort den, men jag vet att det kommer inte hända med mig!. ska på kör snart. :). igår var det garge loppis. dom sålde mycket grejer. jag köpte en lite maskot!!. <3

ha det bäst!! <<3

 
det röda på mitt ögonlock är envagel!!:(





 
den är vekligen super gullig. det är snället sött LEJON...




... precis som JAG!!!<<3


Kommentarer
Postat av: towwis

Oj.. har du en blogg. :o Wooow...

2009-10-13 @ 20:35:57
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack!!

2009-10-15 @ 16:36:07
Postat av: Anonym

OMG , har du en blogg ? ;o



Omg säger jag bara ! (:



ttyn!

2009-10-15 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0