pigg ocg gla varje dag!!!

cha!!

det var ett tag jag skrev, men nu ska jag börja skriva lie oftare!!!! :)

idag har det varit en super bra dag. jag var jätte pigg och så var jag glad. då blir hela dagen gladare.
jag har lärt mig lit om olicka källor idag. Henlke hållde en lite källa föreläsning. den var bra.
jag har jobbat matte och spanska, jag ska jobba mycket spanska denna vecka.
jag har bara varit hemma och slappst hela efter middagen.

ha det bäst flod häst :D:D:D

chao!!!!


det var ett roligt märke som var med på förelläsningen!!!



ha det bäst FLODHÄST!!!
hihihihihihihihihihihihihi :D:D:D:D:D:D:D:D:D 


Kommentarer
Postat av: mor-mor

BRA GJORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-15 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0