idol kväll!!

hejsan!!

idag har jag haft super bra!!. jag har varit i skolan, det känns bättre nu efet sprutan mot svin infuensan. jag var en stund med stephanie efter skolan och vi lyssnade på musik och hade också väldigt kul. men hon hade riddning så jag tog bussen hem ganska tidigt. wilma är på klass fest nu och där ska hon vara ända till halv 9. mamma är i stan och träffar sina kommpisar. jag och pappa har precis kommit hem från vega baren. jag är verkligen propp mätt!!. nu ska jag snart se på idol och bara myssa i kalla vinter vädret.

hej då!! ses!! bye!!

hälsningar linnea

p.S har bara använt två uutrops tecken varje gång. en kul grej bara;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0