första advent

hej!

idah är det första advent!!!!. det är så härligt. idag när jag vaknade så lyste solen jätte starkt. jag vart nästan blind kändes det som. solen lyset igemon dimman och fåglarna kvittrade och himlen den var klar blå. det var bra advents väder!!!!. jag igck på gudstjänst i kyrkan och jag sjöng ju i kören. det gick bra för oss. efter det var det lotter i och fika. det var gott fika och jag köpte lotter. jag köpte en av varje lott. en lott låg i en tändstickask. men jag vann inget och inte mormor heller. jag fick en jätte söt tomte av en gubbe, så jag komm inte hem tom hänt!!!. annars har jag bara tagit det lugnt hela dagen. det har vart skönt


M.V.h
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0