är hoss mormor under helgen

hejsan!!

jag sitter här ny tvättat hår framför mormors data. har pysslat, vi gjorde små söta tomtari garn . det är ju snart jul!!!. det var jätte kul men det var lite svårt.vi har varit i nacka forum idag. det var där vi handlade pysslet. det är så stort och nytt köp center. vi fikade och hade det bra.  jag gillar att gå och kolla i olicka affärer  vi har ätit tacos, det är min favorit mat!!!!!!!. jag komm till mormor och morfar igår och så ska jag åka hem i morgom. mamma och pappa höller på att tapesera och det är väldigt rörigt just nu hemma hoss oss. wilma är på läger i värmdö. om jag hade varit hemma hade det varit ganska tråkigt, men jag fick til mormor jag!! :):):):).

jag hoppas ni har haft en bra helg eller ska ha en bra helg!!.

bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0