julmarkanad i kungsträdgården

hej

idag var alla sjuor i kungsträdgården, på julmarknad. det var jätte myssigt. man fick ha med sig pengar om man ville. jag åt på mc donalds med jajjja, johanna s, och marre. det var VÄLDIGT stökit på mc donalds. det var en massa spring och så sköt dom små pappertussar överallt. jag köpte julklappar där (på julmarknaden).
det fannas en chocklad fontän i gallerian i stockholm och där hade Katja och erika varit och katja hade ätit mycket chocklad. jag hade viljtat gott ditt men jag hann inte. :(, men vi jag kan kanske göra det en annan gång!.

jag har varit på tjej gruppen och där gjorde vi tvålar. jag gjorde en fyrkantig och en ängel. jag tog luckterna kokos och ros. dom avrt jätte fina. vi såg också på film, det var typ en en film som hette tomte saga. den var lite långtråkig men lite kul.
 
                 P.S om du har lie tråkigt så åk jätte gärna till en julmarknad det är väldigt kul!!!!!!

bye



'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0