julafton

hej

idag är det julafton och det är den bästa tiden på året, nästan ialfall. den är så myssig och så träffar man famij och så. :). man gör det julefint i sina hem. det finaste jul pyntet år någ....julgran förstås!.
jag år proppad med julmat som julskinka, kötbullar och mycket gott godis, men dett hör ju julen till lite. och alla julklappar som man får. jag fick jätte fina julklappar i år. jag fick kläder, pyssel, lite smink och en mobil. det jag hade önskatt mig mest var en mobil, pyssl och en hood(jacka) från ginatricot, dom är så fina och jag fick det jag önskade mig!!:). jag ska göra lite pyssel  imorgon tror. jag fick mycke fina pyssel!!!!. jag fick ju en massa andra sacker också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dennna mobil fick jag i julklapp








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0